Avelsföreningen Svenska Ardennerhästen > Evenemang > Styrelsen till förfogande
Laddar Evenemang

« Alla Evenemang

• Detta evenemang har redan ägt rum.

15 juni, 2022 - 15 juni, 2022 - 15 juni, 2022

Styrelsen till förfogande

Det är brukligt med möte med ”Styrelsen är till förfogande” i samband i samband med riksutställningen, dagen innan årsmöte. Men då årsmötet i år sker den 2 juli har vi valt att prova att bjuda in er medlemmar till ett digitalt möte för detta. Utöver detta kommer vi att ha möte även på riksutställningen med ”Styrelsen till förfogande” men då med den nya styrelsen.

Under mötet kommer ni kunna begära ordet genom handuppräckning digitalt. Ni har också möjlighet att skicka in era frågor i förväg till vår nya mail: medlem@ardennerforeningen.nu Någon ur styrelsen kommer då att ta upp er fråga på mötet, om ni själva inte vill tala såklart, och ni kommer få er fråga besvarad.

Onsdagen den 15 juni kl. 19.00

Plats: Teams

Styrelsen till förfogande

Vi vill understryka att vi i styrelsen ALLTID finns till ert förfogande, inte bara vid dessa möten. Använd gärna vår nya mailadress medlem@ardennerforeningen.nu för att lämna synpunkter.

Datum:
15 juni, 2022